REJESTRY I EWIDENCJE
Wykaz regulaminów i instrukcji
1. Statut Przedszkola Publicznego nr 43 w Opolu;
2. Regulamin organizacyjny Przedszkola Publicznego nr 43 w Opolu;
3. Regulamin pracy Przedszkola Publicznego nr 43 w Opolu;
4. Regulamin wynagradzania pracowników samorządowych zatrudnionych w Przedszkolu Publicznym nr 43 w Opolu;
5. Regulamin premiowania pracowników nie będących nauczycielami zatrudnionych w Przedszkolu Publicznym nr 43 w Opolu;
6. Regulamin przyznawania nagród za szczególne osiągnięcia w pracy pracowników nie będących nauczycielami zatrudnionych w Przedszkolu Publicznym nr 43 w Opolu;
7. Regulamin przyznawania nagród nauczycielom zatrudnionym w Przedszkolu Publicznym nr 43
w Opolu;
8. Regulamin zakładowego funduszu zdrowotnego dla nauczycieli;
9. Regulamin Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych Przedszkola Publicznego nr 43
w Opolu;
10. Regulamin Rady Pedagogicznej Przedszkola Publicznego nr 43 w Opolu;
11. Regulamin Rady Rodziców Przedszkola Publicznego nr 43 w Opolu
12. Regulamin dokonywania oceny pracy nauczycieli Przedszkola Publicznego nr 43 w Opolu;
13. Regulamin przyznawania środków na doskonalenie zawodowe nauczycieli;
14. Regulamin przeprowadzania okresowych ocen pracowników samorządowych;
15. Regulamin naboru na wolne stanowiska urzędnicze;
16. Regulamin kontroli zarządczej;
17. Kodeks etyki;
18. Regulamin zamówień publicznych;
19. Regulamin zasad i warunków organizowania wycieczek, spacerów i innych imprez krajoznawczo - turystycznych
20. Zasady rachunkowości i Zakładowy Plan Kont;
21. Instrukcja sporządzania, obiegu i kontroli dokumentów;
22. Instrukcja inwentaryzacyjna;
23. Instrukcja organizacji i działania składnicy zakładowej;
24. Instrukcja kancelaryjna i jednolity rzeczowy wykaz akt;
25. Instrukcja w sprawie zasad ochrony, archiwizacji zbiorów danych księgowych i nośników informacji w systemie komputerowym;
26. Instrukcja BHP i p. poż;
Rejestry, Ewidencje, Archiwum
Zasady i tryb wykonywania czynności kancelaryjnych w Przedszkolu Publicznym nr 43 w Opolu określa Instrukcja kancelaryjna.
Rejestracja, łączenie i przechowywanie akt odbywa się w oparciu o Jednolity rzeczowy wykaz akt,
który stanowi jednolitą rzeczową klasyfikację akt powstających w toku działalności przedszkola
oraz klasyfikację archiwalną. Dla każdej, końcowej w podziale klasyfikacji, pozycji jednolitego rzeczowego wykazu akt, zakłada się spis spraw oraz odpowiadającą temu spisowi teczkę aktową
do przechowywania w niej spraw ostatecznie załatwionych.
Rejestry prowadzone w Przedszkolu Publicznym nr 43 w Opolu
1. Rejestr uchwał rady pedagogicznej;
2. Rejestr zarządzeń dyrektora;
3. Rejestr wypadków pracowników;
4. Rejestr wypadków dzieci;
5. Rejestr spraw dotyczących zatrudnienia;
6. Rejestr zwolnień lekarskich;
7. Rejestr wydanych zaświadczeń;
8. Rejestr zamówień publicznych;
9. Rejestr skarg i wniosków;
10. Rejestr wydanych upoważnień;
Ewidencje:
1. Ewidencja zasobu bibliotecznego;
2. Ewidencja stosowanych systemów i programów;
3. Ewidencja nieruchomości użytkowanych przez przedszkole;
4. Ewidencja ruchomości (księgi inwentarzowe, kartoteki);
5. Ewidencja dzieci;
6. Ewidencja akt osobowych;
7. Ewidencja czasu pracy (karty ewidencyjne);
8. Ewidencja odzieży ochronnej (karty ewidencyjne);
9. Ewidencja emerytów i rencistów;
10. Ewidencja pieczęci i druków ścisłego zarachowania;
11. Ewidencja delegacji służbowych;
12. Ewidencja wydanych legitymacji.